Voordelen ZRN

Als producent of importeur van zonnepanelen bent u aangesloten bij Stichting OPEN. ZRN behartigt uw belangen binnen deze stichting. Dat doen we door binnen OPEN een bestuurder te benoemen die zonnepanelen in zijn portefeuille heeft. Ook voorzien we deze bestuurder van adviezen. Daarbij spreken we de stem van de zonne-energiesector. Wilt u dat uw stem ook wordt gehoord? Sluit u dan aan bij ZRN.

Waarom aansluiten bij ZRN?

Als u zich aansluit bij ZRN, zit u mede aan het stuur van OPEN. Als deelnemer heeft u namelijk de volgende rechten en voordelen:

• U kunt invloed uitoefenen op de aanstelling van de bestuursleden van ZRN. Daarmee heeft u indirect ook invloed op de keuze van de bestuurder die wij binnen OPEN benoemen. Zo zorgt u ervoor dat u vertegenwoordigd wordt door een persoon waar u achter staat.
  • U kunt – bij voorkeur samen met andere producenten – adviezen uitbrengen aan het bestuur van ZRN. Zo kunt u onderwerpen op de agenda zetten die voor u van belang zijn. Daarmee heeft u grip op de koers van ZRN en op uw belangen binnen OPEN.
  • U blijft op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen binnen OPEN en van andere AEEA-zaken die impact hebben op uw bedrijf. Wij informeren u hierover via nieuwsbrieven en op deze website.

Aansluiten is kosteloos

Deelname aan ZRN kost u geen geld of tijd. U hoeft zich alleen maar aan te melden.